fyra månader.

& inte har jag tvekat en sekund.
j a g ä l s k a r d i g, föralltid.


jag trodde att jag aldrig skulle hitta min livs kärlek, om jag ska vara ärlig så trodde jag inte ens de fanns. folk som sagt, "jag har träffat min livskärlek" efter bara några få månader. . då har jag tänkt, "äch, dom är ju tokiga". men nu sitter jag själv i samma sits. & de är så, jag har hittat min livskärlek. & idag är de den 29 april. . & det menas med att vi har träffats i 5 månader (träffades första gången den 25 november, fick min första kyss 9 december & den 29 december blev de vi) & har varit tillsammans i 4 månader idag.

& jag kan erkänna att jag är krävande, väldigt krävande. det är för jag är rädd att en dag ska de inte vara vi mer,  men jag ska lyssna på dig. . strunta i allt annat, allt ligger bakom mig nu. . & nu fokuserar jag bara framåt. för som de är sagt & vad stjärnorna visar, så är det du & jag föralltid.  


You're the one I'm dreamin' of
I can't live without your love

                      image38
       
                                                                                                                                                 te amo -
siempre <3


                 Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänkte på dig, Så skulle natten vara lika ljus som dagen .

Jag älskar dig, tvivla aldrig på de, för min kärlek har aldrig varit så stark för någon annan innan. . jag kommer a l l t i d att älska dig min sötastesötboll. . vi har de där som alla vill ha, den äkta kärleken som övervinner allt.



If I´m in heaven before you are. I´ll write your name on every star, So all the angels can see how much you meant to me.




& nu är de snart jobb igen & när jag kommer hem är förmodlingen min älskade prinsessa här :) ! oh vad vi ska mysa . saknar så massa. & imorgon är jag ju ledig så då ska jag klippa mig & sedan ska vi åka ner istan med älskling så hon får titta på lite karuseller, tänkte även om vi skulle ta en tripp över till danmark. får se vad vi myser med :) ! bara jag får vara henne nära så gör de inte mig något. Jag älskar henne så fruktanvärt, jag släcker min sista låga för henne.   

                       image39
                         hon är den vackraste flickan i världen . .







P U S S (v)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0