Fattig.

& typ verkligen mega trött, var längesedan jag var så sleten. .
FYFAN : /


har införskaffat mig 3 nya sommarskor, me like ;) så de är bara för sommaren att komma- för jag är redo ;D ! & hittade en jacka också, enkel. . den går att använda :) typ lite varmt med min rosa jacka ;P & de bästa med denna dagen är att min älskade vän Becca ringde idag :D fattade typ först inte att de var hon. .  skit glad blev jag :) skönt att höra henne röst igen :)

jag är så trött :S !


nu ska jag ta upp lite badvatten & sedan bada :D ! SKÖÖÖNT.
& sedan bara mysa i soffan med mamma : ) ! Glo tv & äta popcorn, längesedan :)


& idag saknar jag min baby jätte mycket :/ !
jag älskar dig & vill ha puss nu  :(



just ja, jag & Babe var på ikea också, har handlat klart typ till badrummet ;P ! haha. bara en hylla kvar typ, nu är de bara den där förbannade soffan igen :P haha. . får se vad vi kan lyckas med :)


Tack för mig nu . : )
saknar sessan också : (

                                      image33

                                      image34

                                      image35

                                      image36

/ tack.

Kommentarer
Postat av: Susan

Härligt att allt snart är inhandlat till boendet...wiiie.
Puss

2007-04-14 @ 07:17:42
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Susan

Förresten..."snodde" din lista;)

2007-04-14 @ 07:48:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0