ännu mer spekulationer.

jag kan lixom inte ge upp de hela.
fan va jag hatar  de. . : (


ibland känns de som allt bara har varit bakom ryggen på en.
ska inte säga ngt, jag spekulerar en massa, samtidigt bra, men ändå dåligt. för om de inte stämmer så som jag tror så får jag ju skylla mig själv, men ändå fått reda på de. gah , jag vet inte. blir så arg, & just att de hände den helgen sen. . va ska jag tro.  jag bryr mig för mycket, & de hatar jag.

jag vill att de inte ska vara så, jag vill att de ska vara bra, inget annat.





nu ska jag iaf till hampan med Cattis, Frida, Rebecca (PP rebecca). & kankse att martin också dyker upp, han raggar utgångpolare, för jag sviker ;P ! jag orkar inte .







Allt eller inget. Jag var tvungen. Nu blev det inget och jag får väl leva med det.  Fan också ! Lucky her.
hur tolkar man den meningen ?

Kommentarer
Postat av: Susan

Åhhhh..nu är jag allt lite avis. Vill också till H-paviljongen och mysa med en god kall öl=)

puss

2007-04-28 @ 06:24:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0