. . . .

-" Jag lever i nuet, framtiden skrämmer mig & mitt förflutna ger mig ångest "-

  • jobbat idag, cyklade - duktiga jag :) ! sen åkte vi ner till tivolit, barnen åkte karuseller, & vi andra tittade på. & jo, det börjar fan regna, blir man deprimerad eller vad blir man ;P ? iaf, alla vi beslöt oss för att gå hem ändå. duktig må jag säga, & kaffe sugen var men , fruktansvärt. så när vi kom till vätten var jag den första på kaffekokaren, & jag var dagens hjälte ;D ! efter de var de bara slappt, & vi började med maten vid en 17, så jag också skulle kunna äta tacos. :) Tack lixom. . så nu är man mätt också. & där var en ny till på vätten, personal. kände igen henne, men kunde inte placera henne ;P ! aja, jobbar med henne imorgon också, så då kankske de sätter sig. & vet ni ? jag har klarat mig utan att ta ngt från skåpet , duktigt. känns tomt utan Karolina nu på vätten , vi som alltid hade så kul. ska skicka ett sms till henne en dag så vi får ta en fika, & se hennes STORA mage innan hon pluppar ut den lille ;)  så nu ska jag göra sånt där "test" igen : ).


( ) har suttit på en geting/humla
(x) har gråtit efter ett besök hos frisören
( ) har skrivit brev till någon i afrika
(x) cyklat utan händer
(x) tycker att sommaren borde komma nu
(x) har hatat kärlek
( ) har flugit i en luftballong
( ) älskar att gunga
(x) har åkt pulka
(x) har haft bamseplåster på mer än tre tår samtidigt
(x) är höjdrädd
(x) kysst dig själv
(x) hoppat från ett fönster
(x) vandrat några mil
(x) viskat i någons öra
(x) hånglat med en av samma kön
(x) hamnat på sjukhus
(x) känt dig som ett pappersark
(x) har virkat
(x) har diskat
(x) förlorat någon du älskade (mormor, kom tillbaka..)
(x) druckit vatten upp&ner
( ) dödat någon
( ) ätit säl
(x) bakat sockerkaka
(x) är kär i någon
(x) velat dö
( ) har/haft converse
(x) känt dig som ett as
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) skrikit hora/bög till någon
(x) varit full
(/ ) varit hög (ja, på kaffe. . :P )
(x) varit ordlös
( ) hatar värme
( ) har vunnit i vattenkrig
(x) har skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på din mobil
( ) varit otrogen
(x) har hatat någon som du egentligen älskar
(x) har ångrat dig
(x) varit svartsjuk
(x) har hostat blod
(x) har låtsats att du var en fjäril
(x) älskar någon så att det gör ont (älskar så de gör ont nu . .)
(x) tycker om kladdkaka
(x) har ätit middag med någon du tycker om
(x) tror på det övernaturliga
 

  • hejdå. :) tack för mig idag.




-" mörkret har lagt sig, över hela mig "-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0