20 år idag.

yeah :)

lördag var hur bra som helst, tack för allt :) ! synd att de slutade som de gjorde, men hänt är hänt. .
annars kunde de inte blivit bättre :)  började i lokalen sen shakespear, & avslut på Tivoli. hem rätt tidigt & de ångrar jag så fruktansvärt att jag gjorde, sista kvällen med rebecca & jag åker hem ; ( jävla bajs, men . . hon kommer väl hem (?). tog de mycket värre än jag trodde jag skulle göra. . att få veta att inte kunna träffa henne när jag vill, får mig att vilja kräka. jävla dig. .

jag är nöjd med dagarna som blivit firade för mig, Tack alla som gjort de oförglömligt.
känner mig dock lite besviken på en vän, men ska inte lägga ner så mycket mer på den vännen..

det var verkligen skit jobbigt att säga hejdå till rebecca igår, tårarna bara rann, slutade aldrig. & saknar dig sjukt mycket, fruktansvärt. jag hade velat följa med dig idag, men hade inte klarat de. att veta att jag inte kan höra av mig till dig när jag vill, prata om alla våra sjuka saker. bara vara vi lixom. .  de känns så sjukt. fan :( jag saknar dig så de gör ont, & de har inte ens gått en dag. jag älskar dig rebecca , min bästa vän.

det är tur jag har Cattis kvar, hur skulle jag annars klarar mig ? : /


& darling, förlåt för att du kände så i lördags, de var verkligen inte min mening, förlåt. Jag älskar dig & skulle aldrig 
 såra dig med flit. du&jag - förevigt (v) !




                                              image32




jag gråter på min 20-års dag för jag saknar min bästa vän : (




ni får kolla resten av bilderna på www.nattensskapare.bilddagboken.se  , funkar inte här :/

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hoppas inte du är besviken på mig? :(

2007-04-10 @ 01:35:39
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0