sverigedemokraterna.



"inga rasister på våra gator" - det skreks över hela torget av ungvänster när svergiedemokraterna stod & pratade idag. är dom verkligen rasister ? jag håller med svergiedemokraterna, & inte fan är jag rasist.
Jag har gått på Gustav Adolfsskolan i 7 år. Vi var ca 4 svenskar i varje klass, (på en skola med lite mer än 500 elever) & där gaddade "dom" ihop sig mot oss andra i lite äldre ålder, & på elineberg fick anders åka in till rektorn då han hade svenskaflaggan på ryggen på nationaldagen, kom igen ! Det är sverige, vårt land. ska vi inte få fira vår egen national- skadat. & nu ska inte barnen få ha sina julavslutningar i kyrkan mer, det har alltid varit så, men inte nu. . Ja blir trött faktikst. . Ska allt ändras, dom kom till sverige, får man inte rätta sig efter oss då? Visst att dom har sina religioner, det respekterar jag till fulla bruk, men vad händer om dom går in i en kyrka, inget. Jag har pratat med mina utlänska kompisar om detta, & dom håller med. Jag är verkligen inte rasist, tro inte det. . jag blev bara så upprörd av att se att det verkligen finns svenska folk som är rasist mot sitt eget land, & inte bara de. . dom stod & störde när sverigedemokraterna tala, men när han erbjöd sig att dom skulle få komma upp & ta talan i micken var dom inte så tuffa längre, gå upp & prata om er så man får en inblick. Nä dom var enbart där för att förstöra, omoget!

jag är stolt svenk, & står för det.



-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag håller med dig, till punkt och pricka.

2008-11-01 @ 15:47:46
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Malin, (före detta jobbekompis)

Jag håller fullständigt med dig om Sverige demokraterna! Bara för att man har åsikter är man inte rasist!!! Men det är tråkigt att man ska behöva tänka sig för vad man tycker och säger, annars kan man råka illa ut. Men som sagt: Jag är en stolt svenska, o det står jag för!

2008-11-01 @ 17:17:25
Postat av: Tobias

Mycket bra och starkt skrivet av dig! Stå på dig.



Självklart är Sverigedemokraterna inga rasister. De vill endast ha en förändring av den världsunika och extrema svenska massinvandringspolitiken. Det finns ju dessutom många med invandrarbakgrund som röstar på och representerar partiet. Bry dig inte om Ung Vänster, de respekterar inte demokratin och kan aldrig vinna en saklig debatt mot sd.



Om du vill träffa andra unga sverigedemokrater finns det en community och ett forum för ungsdomförbundet Sverigedemokratisk Ungdom/SDU (alltså de som hade torgmötet idag i Helsingborg) på följande adress:



http://www.ungsvensk.se

2008-11-01 @ 21:44:18
Postat av: Susan

Och inte får man sjunga avslutningsången i skolan heller längre. What the fuck liksom.

2008-11-01 @ 21:58:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Undercover Brother

Stå på dig Diva,



Fredrik

2008-11-01 @ 23:12:30
URL: http://sdkuriren.se
Postat av: Veronica

Är så sant så..

hade vi kommit till ett annat land som svensk flykting eller ngt så hade minsann vi fått ta seden dit vi kommit..

2008-11-02 @ 22:21:37
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag håller med dig! Jag är inte rasist och har inget emot dom invandrarna som sköter sig.. men vart är Svreige på väg????? Det är precis som du säger, de är vårat land.. dom får ta de som de är här när dom kommer hit!

Och nu tycker faktiskt jag att nu kan inte Sverige släppa in flera för snart är inte Sverige Sverige längre om de ska börja ändra på allt svenskt för att Sverige ska passa alla! :(

Men jag tycker synd om alla som kommer från krig & sånt skit.. men nu kan inte sverige hjälpa flera!



2008-11-03 @ 01:28:42
Postat av: Emma

Håller helt med. Och visst är det frustrerande att så många tänker samma sak, men ändå blir allting bara värre hela tiden? Om vi svenskar bara slutade vara så jävla fega!

2008-11-07 @ 11:45:13
URL: http://sosexyalmostevil.blogg.se/
Postat av: Berg

Bra skrivet!

2009-02-22 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0